:: bLoGgErS aWaRd ::



Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda

Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini

NASUHA BADRUL HUZAINI @ WARTAWAN BERITA HAIRAN HARIAN

1- Gadis comel yang berasal dari kuantan.. merupakan seorang girlfriend sahabat yang setia dikala aku berada diatas dan dibawah...

2- Mengenali apa erti cinta sebenar... walaupun pernah kantoi mempermainkan cinta seorang jejaka malang.. hahahaaha,,

3- Sangat menyayangi kawan2 baik beliau.. terutama kawannya yang aku pernah sayang dulu.. =p

4- Gadis yang agak kental dalam apa2 aktiviti yg dilakukan samaada dalam kampus mahupun luar kampus.. paling xle bla, dia bole drive dari kuantan sampai bucu dunia sorang2!!

5- Calon paling sesuai untuk buat bini... tahniah ejam.. hahahaha

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sndiri sebelum memilih

1- hobi semestinya bola keranjang
2- meminati sukan/aktiviti luar pintu @ outdoor
3- gagal mengecewakan mana2 gadis lagi setakat ni
4- terkenal dgn nama ADAM CELAK..
5- paling anti dgn JPJ/polis/ apa2 roadblock... kimek...
6- suka merempit.. *sila rujuk fakta diatas*
7- blajar men gitar semata2 nak tekel hati pompuan... last2 x jkapel gak..
8- bole bersajak dikala jiwa kacau.. sweet plak tu. hehehe
9- xpandai berjimat, berjimak mungkin.. =p
10- buat posting ni kerana terpaksa.. literally!!

Anda perlu memilih 10 penerima award untuk describe tentang anda..

1- Ezziaty
2- Afiq Jauhari
3- Piano Marcello
4- Lyana Nasir

cukup la dulu takat tu... peace!! =p

3 comments:

suha Is me said...

facts num 9 tu btol ke?gay pun bjimak ye?bukan dorg luor tabii ke..waha~

Izzy Kawaii said...

sesungguh nya name aku IZZIATY

Adam Harris said...

skali lg ko ckp aku gei, aku bakar teet ijam!!!

ejie, da bape kali aku salah eje ekh? hehehehe...