:: LiKe, LoVe, LuSt ::

Reactions: 

The question of heart in which no one can answer but yourself.. There is no definite defining line between them.


:: FiNaLLy... 23 ::

Reactions: 
No candles to be blown,
No moments to be cherished,
No memories to be remembered,
No stories to be written,




The end of the song should be left alone,
Happy Birthday.... Adam...

:: StaY cLoSe, dOn'T Go ::

Reactions: 
"Sometimes I stare at you while you are sleeping,
I listen to your breathing...
Amazed how I somehow manage to sweep you off of your feet girl,
Your perfect little feet girl,
I took for granted what you do..."




"STAY CLOSE, DON'T GO"

:: aL-kIsAh ::

Reactions: 
ada 2 gembala kambing..
Sorang nama Mizah, sorang lagi nama Siti..
Mizah bela 2 ekor kambing, Siti cuma bela sekor..

Aku tak faham kenapa,

Kambing2 Mizah gemok, gebu, cukup makan,
dan cukup dengan kasih sayang..
kedua2 kambingnya tak pernah nak mengeluh pasal layanan Mizah..

Kambing siti plak, makan pakai semuanya tak terjaga,
asyik ditinggalkan kesepian, berpanas berhujan..
cuma kadang kala bila siti teringat dia bela kambing,
barula dia jenguk kambingnya yang dah dekat separuh mati tu.

aku tak faham kenapa,

Kambing siti pernah terlepas 2 kali dari cengkaman kekejaman siti,
tapi yang peliknya, kambing tu bagi peluang selepas siti insaf dengan sifatnya.
namun siti tak sedar-sedar gak yang kambing tu setia dengan siti,
walaupun atas segala-gala perkara yang dah dilakukan siti..

aku tak faham kenapa,

Siti tak pernah nak hargai kambingnya,
walaupun cuma sekor, tapi masih siti tak pandai nak jaga.
mungkin sebab dia ingat dia boleh dapat kambing yang lebih elok.
tapi kenapa siti masih tak lepaskan je kambing tu?
biar bahagia dengan gembala yang lain..
yang lebih mampu untuk menjaga kambing tu dengan lebih baik..

dan,
aku tak faham kenapa,
akulah kambing tersebut...

al-kisah perbualan antara aku dan kawan2..
kimak nye member2.. korang andaikan aku ni cam kambing???

:: cEpAtNyA mAsA bErLaLu ::

Reactions: 
yeay!!! sedar tak sedar dah 2 tahun usia blog aku ni ye?? will I keep on writing? will there be time when I will quit blogging? will the unbeloveable finally be loved? only time will tell... daaa~~ :P

:: pEnAnG sKet ::

Reactions: 
Minggu lepas gi lepak penang 3 hari 3 malam... layan gile,., dah la tak plan langsung.. tetibe ajak gi. blasah jer~!!!!!



Bersedia untuk bertolak!!!


Bersama kengkawan, dari kiri: min nana bil(atas) sarah (bawah) dan ezhan


layan view


layan air


layan shopping


layan cendol


layan feri


jalan-jalan tepi pantai


balik