:: DoWn tO EaRtH ::

yess!!! masa yang paling sesuai untuk mencarut, anak haram!!!! argh... sorry la kalau perkataan yang aku baru luahkan tu macam agak tak sesuai, tapi itu je yang asyik terkumat kamit dari mulut aku... nak buat cane, sebak hati aku disebabkan seekor syaitan durjana..

bila baca balik posting aku "high flyer" tu, lagi la aku sebak.. kononnya cuti ni nak workout gila2 sampai lutut keras cam besi tuang.. itu cita2 je la, skang nie, habuk pun tarak!! cite die camni, aku pegi men basket kat taman rimba, skali ngan bdak2 And1 kat area tu.. nak dijadikan cite, ada segerombolan bdak2 cina yang tak berapa nak men basket, turut nak men...

aku tak banyak cite la, diorang nak men, bagi la men sat. kena plak hari tu aku "on" je, aku TITIK la sket team diorang tu.. agak2 dah dekat macam nak kalah, sekor bdak cina tu balun lutut kiri aku.. korang bayangkan, dia balun pakai kepala lutut dia gak, tapi aku kena dari sebelah tepi. terus bergoyang lutut aku time tu! argh... saket dia takleh cite ngan air liur la wei...




memang hancur la cita2 aku selama ni, kalau nak diikutkan, sakit di hati ni lagi sakit daripada lutut yang hancur ni, tapi aku sabar je lah.. ada hikmah disebalik semua yang berlaku di sekeliling kita ni, betul tak? lagipun, sakit lutut ni takde la sesakit orang yang patah hati akibat wanita, betul tak? hahaha.. chow dlu, gua dah bosan men tenet ni.. haha..

No comments: