:: BeStNyErR ::

semalam hari Sabtu.. jumaat sebelum tu memang gile cipan nyer banyak kerja yang kena siapkan.. balik malam tu aku terus K.O, pancit, padam~~ memang terbaek la kerja2 yang lecturer kasi tapi Alhamdulillah, berjaya disiapkan tepat pada masanya..

Pagi sabtu, aku dah plan dengan seseorang (dirahsiakan namenye) untuk kuar jenjalan.. awal plak aku bangun hari tu (walaupun hari minggu).. aku men facebook jap, pastu dlm pukul 9am aku msg, tangguh nyer tangguh, end up pukul 12 baru kitorang kua..

huhuhu.. aku mencari kasut futsal, dengan penuh kesabaran, si gadis menemaniku mencari kasut futsal kat seluruh shopping mall tu.. pastu seperti dijanjikan, aku banje die tengok muvee.. muvee pkl 130pm, sementara menunggu tu, si gadis plak offer nak belanja McD.. hehehehe... rezeki beb.. heheehehehe...

dah puas melantak, kitorang layan citer The Book of Eli.. ble blah la gak cite tu. sambil tengok muvee sambil dok buat lawak2 bodo kat dlm tu.. kitorang pedulik hape, takde orang pun nk tengok cite tu. hall kosong je. hahahahaa..

setelah puas bergelak2 walaupun cite action, dan setelah puas mencampak2kan popcorn, maka kami pun berambus dari tempat kejadian.. cite tak paham pebende pun, tapi yang penting aku akhirnya berjaya keluar dari neraka LLB buat sementara waktu.. *p/s dah dekat 3 bulan aku tak tengok muvee gara2 kerja yang bertimbun... it's now time for me to start focusing for the next 3 months plak... hehehehe..



p/s- bnyk lagi tempat2 lain yg kitorang pegi, tetapi terpaksa dirahsiakan. hahahaha


callooo~~~

No comments: