:: NtAh KeNaPa ::

Ntah...
Aku pun tak tau sebab ape
Besfren aku yang sorang ni senyap je
PMS ke?
Bad mood ke?
Marah dgn aku xpasal2 ke?

Ntahlaa...
Aku plak tetibe bad mood..
panas pun ada..
bukan panas dgn dia..
panas dgn kawan lama jugak
yang suatu masa dulu,
aku anggap besfren aku jugak..

Perlu ke kutuk aku?
perlu ke hina aku?
perlu ke caci aku sedemikian?
hanya disebabkan sedikit gurauan?

"mungkin awak yang ade masalah dengan relationship awak, so dont criticize other people for being happy"


atau adakah aku yg cepat terasa?
adakah aku yang emo semacam?
adakah aku yang salah faham?

Ntah..
atas korang la nak judge mcm mana
aku tak kesah
aku tak peduli..
mungkin bagi aku, korang "besfrens"..
mungkin bagi korang, aku SAMPAH YANG HINA kawan biasa..

Suka hati korang,
aku payah nak kecik hati dgn kawan2,
tapi,
bila aku dah mula kecik hati...
korang pujuk la camne skalipun..
kalau terbuka hati aku
terbuka la..
kalau tertutup,
nasib korang la...




itu pun,
kalau ada yang sudi nak pujuk...
mcm aku cakap td,
siapalah aku ni di mata korang..
Ntah.. aku tak tau..
silap2, korang sendiri akan cakap,
"adam harris? NTAH... SIAPA TU??"

2 comments:

suha Is me said...

beb2..aku ke yg para atas tu?nih nk explain..smlm aku dh tdo..time ko kat fb tuh..aku tak sign out sbb aku ngah charge hp tru laptop..in fact aku ttdo pun..tak sdr..sori beb kalo tu aku lah..

Adam Harris said...

N.T.A.H. . . . .