:: jAnGaN BuLi KaNaK-kAnAk ::

Alkisah pada suatu petang, aku tengah kalut2 nak cepat. So aku park je motor aku

kat bawah (ground floor). dan aku terus bergegas pegi kat lif.


scene pertama,

Nak dijadikan cerita, semasa menunggu lif tu, ada sorang budak dalam lingkungan

6-7 tahun tengah tunggu lif jugak. baru balik kelas agama kot, pakaian sopan je.

hahaha.. so, kitorang berdua jela time tu.


scene kedua,

maka pintu lif pun terbuka. kitorang berdua pun masuk. aku tekan no.4 (sebab

rumah aku kat level 4) dan budak tu pun tekan no.10 (sebab rumah die kat level

atas skali).. yang aku tak puas hati sebab, sebaik saja pintu tu

tertutup...............


scene ketiga

budak kecik tu gatal jari pegi tekan "3" sedangkan takde sapa2 pun nak turun kat

level tu. aku punyela geram kat budak tu.. kalo ikutkan hati, aku picit-

picitttttt je budak tu sampai lebam! eee.. aku dah la nak cepat, die bole plak

buat hal.. isk isk isk...


klimax of the story

sebaik sahaja aku sampai level 4, pintu lif pun terbuka. tapi aku tak terus

keluar. korang tau ape aku buat? aku tekan no. 5,6,7,8, dan 9!!! hahahaahahaa!!!

kesiaaaan budak tu. mesti die panas gle ngan aku. sori la ye dik?! sape suruh

carik pasal ngan abang gangster.. hahaha!!


---moral of the story---

* lu pikir la sendiri nabil!! huhuhu~ =p

2 comments:

Abdullah Ghani said...

hehehe...dengan budak2 pun amek hati ke??
kau ni pun mcm budak2 laa !!

afiqPG said...

sumpah ko cool! hakhak..