:: gO AdAm Go ::

Waah... ingin sangat bertemu dengan Nanako!! tetapi banyak pulak onak dan duri dalam merealisasikan impianku ini. Dah lama sangat tak jumpa dia, rindu kat dalam pale ni dah membuak-buak sangat dah. Ditambah plak dengan lagu Dambaan Pilu dendangan Kaer Azami... pergh.. memang mencucuk kalbu betul. hehehe.. Oh ya, siapakah Nanako? bagi sesiapa yang tak tau, nama sebenarnya ialah Nasuha Badrul Huzaini.. ada banyak nama bagi gadis periang ni, selain Nanako, Suha juga dikenali dengan nama Sue, Gadis Chelsea, Princess from Lalaland, dan Makcik Diet. hehehe..

Sekarang musim exam final, memang la jadual dia ketat, aku pulak balik Kedah dalam dua tiga hari ni je, esok lusa aku dah nak balik shah alam. Pening.. pening.. Dulu masalah kewangan, takde kenderaan, sekarang, duit ada, kereta Honda tu menunggu masa je untuk direndek.. tapi, MASA!!! aduiyai... timing aku betul-betul tak kena, nak taknak aku kena plan sebaik-baiknya kalau aku betul nak jumpa dengan Nanako.

Semalam dia ada paper, dan disambung dengan ceramah sampai petang, so malam semalam dia sangat letih sampai tak mampu berdiri. Lusa aku dah balik, so, ada hari ni je untuk aku jumpa dengan dia. Setelah berbincang, dia kata dia ada group discussion sampai petang. Tempoh masa yang tinggal ialah petang ni sampai malam ni je.

Ok.. ok.. timeline dah ada, so sekarang, apa plan yang ada dalam paleotak aku? Masalah sekarang ialah, aku tak sure jalan nak sampai ke UUM tu, hehehe... hampeh2!!! aku ada 2 plan je sekarang, yang first, aku merendek je ikut mana-mana jalan suka hati mak bapak aku, asalkan aku sampai. maybe aku akan bertolak awal, so that kalau aku sesat sekalipun, masih ada masa untuk aku berpatah balik..

plan kedua? Akak aku rumah dia kat area UUM tu jugak. so, aku akan call dia dulu esok, kot-kot dia nak balik rumah mama (rumah yang aku tinggal skang ni) hari ni, sebab kalau dia jadi balik, aku naik jela bas sampai ke sana. Balik? of course la tumpang akak!! yeay!! jimat duit minyak, jimat masa, dan juga jimat ruang-ruang otak aku.. hahaaha... yang penting sekarang, kejap lagi aku kena call akak aku dan tanya dia jadi balik ke tak. kalau tak jadi sekalipun, aku akan convince dia untuk balik (kalau tak, aku kena ikut plan A)

Alahai... kalaulah aku raja kayangan, akanku bina sebuah jambatan permata dari sini ke sana, beserta sebuah singgahsana hanya untuk kita berdua. Akanku petik bintang-bintang sebagai hadiah buatmu, dan akan ku sematkan yang terindah antara jutaan dalam hatimu.. ceeewah~!! =p

No comments: