:: vALeNtINe'S dAy ::



Ya'll pembaca2 sekalian.. dah lama aku tak menulis dalam blog aku, tambahan lagi ni posting pertama aku bulan ni. bukan malas nak masukkan entry baru, aku cuma nak letak buat pada hari ni.. yaaa~ Valentine's day... apa plan rakan2 ku sekalian? bawak awek pergi berjoget? melepaskan segala nafsu yang selama ni terbuku di kemaluan? atau lepak2 tepi tasik sambil buat mende2 tak senonoh?? silakan...

well, aku memang tak sambut v-day.. dah hukumnya haram.. kalau korang tak tau, silakan google untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang sejarah hari yang "bermakna" sangat untuk korang ni.. ada yang kata aku "loser tak tentu pasal" sebab aku takde awek.. ada gak yang kata aku "jeles" sebab takde awek untuk aku usung merata2 pada hari nie.. kepada golongan2 ini, korang bole pegi jahanam.. I don't give an F la wei..

even kalau aku ada awek sekalipun (jika ditakdirkan aku couple dgn kaum zalim tu) tak mungkin aku akan celebrate mendalah ni. hari untuk meluahkan cinta? come on guys!! bagi aku, kalau dah cinta, everyday is v-day. tak perlu la tunggu 14th february semata2 nak lafazkan kata cinta korang kat awek tu. silap hari bulan, awek lu blah sebab lu tak berani nak bagitau dia. bukannya korang tak knal ngan sikap kaum hawa yang jenis tak sabar, gopoh, etc..

aku terbaca satu blog ni, dia bagitaw sesungguhnya time orang celebrate v-day, spesis cam aku ni plak seharusnya menyambut "Single Awareness Day" atau Single and Desperate" day (SAD).. WTF?!! bagi aku, meskipun korang ada yang still single, tak semestinya korang berduka kalo sme member2 korang hilang pada hari ni. ada je cara untuk korang hiburkan hati. semalam, aku tengok ada satu Club ni letak satu signboard "Single's Party for Anti-Vday".. see? kalo takat nak berfoya2, banyak je tempat kalau nak diikutkan.. so tak payahlah terasa hati kalo korang ditinggalkan sensorang kat rumah/dorm pada tarikh ni..

nak ditambah lagi, ada jugak member2 aku yang celebrate vday, tapi mende2 lain yang penting langsung tak penah nak ingat. Jangankan birthday si awek, birthday mak bapak, anniversary diorang, mother's day pun tak tau bila. ada ke patut? poyo je lebih korang nih. sedarlah korang. kalo setakat cinta "monyet", tak payah la nak bagi bunga.. korang tau akibatnya macam mana.. tak payah nak bagi coklat, sebab monyet cuma makan pisang.. tak payah nak bercintan cintun, sebab monyet memang takde perasaan... hahaha.. cimet tol la korang ni. Chow2..

No comments: