:: Ku ReLa KaU bErLaLu ::

Busan2.. buat lagu... agak layan gak lagu ni. aku dah nyanyikan kat beberapa orang member2 yang turut kaki gitar dan kaki jamming. diorang cap lagu ni kategori brokenhearted tahap gaban... ari tu aku kutuk orang buat lagu2 yang memuja wanita, last2 aku sendiri yang gatal jari nak petik lagu yang sama sifatnya.. tapi ingatlah satu hakikat ini, sesungguhnya lagu ni aku buat saja2 untuk seronok2... aku tak lagi pun menaruh harapan kat sapa2 from my past.. diorang ble pegi jahanam...

p/s-sesapa nak video/mp3 lagu ni, bole mintak kat facebook... tanak post kat sini. maloo woo.. suara cam katak mengawan...




Adam Harris - Ku Rela Kau Berlalu

Chord: Am Dm G C E
Guitar: Standard Tuning

(1st verse)
Am Dm
Pada malam terakhir ini
G C
Ku ungkap semua isi hati
Am Dm
Mengabadikan segala memori
E Am
Kita selama ini…


Am Dm
Bagai lautan tiada bertepi
G C
Begitulah cinta ini
Am Dm
Yang ku berikan kepadamu
E Am
Namun kau tetap berlalu


(Chorus)
Dm G
Tiada… kuduga…
C
Kita kan jadi begini
Dm G
Tiada... kusangka…
C
Cinta kita kan berakhir
Am Dm
Tak mungkin ku mahu… melepaskanmu
E Am
Kerna kau kucintai selalu


Dm G
Apakah… ini yang…
C
Dipanggil takdir
Dm G
Ketentuan yang…
C
Telah ditetapkan
Am Dm
Jika benar ini… semua yang kau mahu
E Am
Kurela kau berlalu


(Solo)


(2nd verse)
Am Dm
Kita dua insan bercinta
G C
Hidup di dunia fana
Am Dm
Setelah lamanya ku bahagia
E Am
Kini aku kecewa


Am Dm
Sayang kembalilah kau kepadaku
G C
Aku rindu manis tawamu
Am Dm
Di setiap saat setiap waktu
E Am
Aku sebut namamu


(Chorus)


E Am
Kurela kau berlalu
E Am
Kurela kau… meninggalkan ku…

E Am E Am E Am


Lagu/Lirik - Adam Harris sendiri yek!!

No comments: