:: mEnJaGa MaRuAh ::

Reactions: 
buzz!! warghh... dah berapa lama aku tak boleh main internet. makin tertekan jiwa aku yang kacau ni. dah la sebelum ni hidup aku cuma dengan streamyx tu je. haha... mlm ni tetiba aku ada mende sket nak meracau. aku terfikir mende ni lepas melayan lagu2 jiwang yang beralun kat radio jap tadi..

ni berkenaan lagu2 jiwang heartbroken abes.. bila dengar lirik die betol2 kan, aku dapat rasa yang diorang ni sebenarnye loser abes. tak putus2 kata-kata yang kononnye diorang tu takleh idup tanpa wanita yang diorang cinta tu, ataupun dunia ni ibarat kosong etc2... argh... come on la wei, tak perlu kot merayu2 minta belas kasihan dari kaum yang lagi hina dari kita.



tersinggung?? heh.. sori la beb, sejak dari peristiwa terakhir yang berlaku kat aku, aku dah tak berminat sangat nak menghormati kaum wanita. in fact, korang yang patut menghormati kaum kami kerana kami ni lelaki. kalau nak tau kenapa, sila bukak balik sejarah nabi Adam dulu-dulu cemana wanita dicipta dari rusuk nabi Allah yang satu tu.

yang artis2 skang ni plak, tak abes-abes nak cipta @ nyanyi lagu yang menjatuhkan maruah seorang lelaki. baik artis local mahupun artis luar negara. aduyai... nasihat aku kepada mereka, tak payah dok kejar sangat la awek @ ex ngko tu, banyak lagi minah-minah cibai lain kat luar sana. petik jari pun boleh dapat. silap hari bulan, lagi lawa dari awek yang dikejar sangat tu.



by the way, aku tau, bukan semuanya lagu-lagu tu diorang buat sendiri, atau lirik tu lahir dari hati. korang akan kata, lagu-lagu tu semua hanya sebagai hiburan... betul tak? kalau kaum lelaki pun ada yang terhibur dengan lagu camtu, tak tau la aku. sebab bagi aku, lagu camtu cuma menghiburkan kaum wanita, sebab mereka dikejar dan dipuja, dipuji bagai nak gila, seolah-olah kita ni cuma hamba, yang boleh disepak terajang bila2 mereka suka...

No comments: