:: HiGh FLyEr ::

haha.. beb, aku baru balik main basketball ni, sepanjang hidup aku, tak pernah pun aku berjaya sentuh "rim" basketball tu.. lompat lah setinggi mana pun, sentiasa gagal.. bak kata member aku sorang tu, "hypothetical dunker"... haha.. kekadang tu aku pernah terfikir gak, betul ke sports yang aku pilih ni. BASKETBALL?? hello~ tinggi aku tak sampai 6" kaki lebey pun. in fact, kat basketball court dalam UiTM tu pun, aku yang paling rendah di kalangan terendah...

nak dijadikan cerita, aku dah seminggu berhenti main basketball, disebabkan beberapa kejadian exam, hujan, dan melepak bersama kengkawan.. tadi gatal2 tangan turun court basketball kat section 7. menarik la jugak sebab lama tak main. walaupun court kat situ agak licin dan basah, tapi aku rasa kalau takat nak lepas gian boleh je kot?

lepas warming up, badan dah panas2, aku sesaja try lompat setinggi boleh. tup tup.... aku terasa macam lain semacam, sebab tangan aku dah melepasi rekod2 aku sebelum ni. memang agak jauh la beza dia. aku dengan selamba badaknye, grab rim dua2 belah tangan pastu crash the board!! pergh... terasa macam aku ni seorang nigga AND1 mahupun player NBA.. haha...

yang tak best, lepas tu aku kena sound ramai2 dengan bebudak kat court tu. mana tak nya, diorang sikit punya jaga court basket tu sampaikan slam dunk diharamkan! tapi part yang best best plak, beberapa orang member aku agak terkejut sebab aku boleh lompat tinggi tu. hello~ aku sendiri pun tak sangka kot? lepas tu, aku try lagi tiga empat kali lagi.. memang sampai. maknanya lompatan first tu bukan nasib je la.. haha~

dah3... aku nak pasang azam, cuti sem ni aku nak workout, so that bila datang balik sini, lutut dah power, ankle dah macam besi tuang, otot2 semue nak katang.. kasi show off sket kat bebudak court tu. hehehe... harap2 jangan hangat2 ehem2 sudey! chow!!! -adam cell-

No comments: