:: JaNgAN sEbAB aWeKs ::


Ape aku nk cakap ek, aku bukan takleh hidup sebagai sorang single... kalau tak, memang dari dulu lagi aku dah mampos sebab terus terang cakap aku tak pernah bersama dgn mana-mana gadis pun setakat ni. Tapi takde lah sampai aku mengharapkan keadaan ni sampai bila2. bak kata member aku sorang, benda tu badi kalo tak couple2 sampai grad.. what the fake??!! takpe2.. aku still ada setahun setengah kat fakulti law ni. banyak masa lagi.. hehehe.. untuk saja2 cari pasal, aku ada posting yang tak berapa menarik kat bawah ni.. cuma sekadar melepaskan sifat2 seorang sarcastic dalam diri. Mendealah ni aku penah post kat blog aku yg dah lama dulu. tapi aku tak rasa bende ni berubah mengikut masa.. keadaannya tetap sama kot sampai bila2.. hehehe..

khas wat member2 aku.. sape yg makan cabai., pesanan penaja - die la yang rase pedasnye..

`

jangan sebab awek,

ko tinggal kengkawan

jangan sebab awek,

aku buka puasa sensorang

jangan sebab awek,

ko pegi kelas awal2

jangan sebab awek,

ko tak turun men basketball

jangan sebab awek,

ko habiskan duit PTPTpu

jangan sebab awek,

ko songlap duit kelab

jangan sebab awek,

ko jadi mat sivik

jangan sebab awek,

tiap2 hari ko ilang

jangan sebab awek,

ko kutuk aku single

jangan sebab awek,

ko wat assignment ngan die

jangan sebab awek,

ko bergayut lame2

jangan sebab awek,

ko tinggal aku kat times square

jangan sebab awek,

ko pinjam duit orang

jangan sebab awek,

ko pinjam motor aku

jangan sebab awek,

mesej org laen ko tak reply

jangan sebab awek,

jadi budak hipokrit

jangan sebab awek,

berebut dengan kengkawan

jangan sebab awek,

bila merajuk cari aku

jangan sebab awek,

post buletin frenster yg sedih2

jangan sebab awek,

novel menjadi bacaan utama

jangan sebab awek,

movie jiwang menjadi tatapan

jangan sebab awek,

minum ais kosong

jangan sebab awek,

ko kena tangkap basah

jangan sebab awek,

redah hujan pegi pujuk

jangan sebab awek,

sanggup korban apa saja

jangan sebab awek,

idup ko merana

jangan sebab awek,

ko layan lagu jiwang

jangan sebab awek,

member2 sendiri ko tendang…


fikir2kan lah…

disclaimer: takde kene mengene ngan yang telah hidup atau yang masih mati.. kalo terrr"kelepap" kat muke sendiri, mintak maap la ye.. ini bukan bertujuan men"drop" korang idup2, cuma sekadar menjadi guideline dalam hidup. kerana sorang awek yang tak confirm lagi jadi bini, ko sanggup buat apa saja sampai lupa tujuan ko dijadikan kat muka bumi ni. Elok2 tuhan cipta korang untuk menjadi khalifah di bumi Allah ni, korang pandai2 convert diri sendiri jadi hamba wanita... bawak berfikir panjang2 beb... ingat pesan aku...

No comments: