:: UnBeLurVeAbLe ::




well, setelah sekian lama aku membujangkan diri dari dunia cyber, skang aku nak start balik berjinak2 dgn blog!! dedulunye blog bole la korang lupakan (buat sape yg pnah tengok) sbb tu blog zaman kanak2 aku.. so skang, diharap sape yg rajin meloloskan diri ke blog aku ni, rajin2 kan lah jari tu klik masok cni.. wah3~

intro kepada blog aku.. kenapa aku bagi title sedemikian? buat saudara2 dan sedari2 yg dah lama mengenali diri aku, korang sme mesti da lebih dari tau.. sesungguhnya aku ni memang "tak boleh dicintai".. sebab tu aku letak "unbelurveable" (un-be-love-able) hehee. tak wujud pun such word aku rasa, cuma ada dalam vocab idup aku je..

aku tataw lagi nak letak pe dlm nie, tapi mungkin aku tak letak la posting2 yg hangat2 cam bab politik ke, hape ke, harge minyak yg naik turun ke, kayh? yg pasti kalo korang nak sumber inspirasi dalam dunia kejiwangan, kompem banyak la yang aku letak kat sini nanti.. hahaha~ aite2, papehal bole kontek aku kat adam.axn@gmail.com

:: adam celak ::

No comments: