:: VaLeNtINe'S dAtAnG LaGi~ ::

huhuhu... saje taknak post awal2 cite pasal vday.. coz nak mencari masa yang sesuai so that aku boleh menaip panjang2.. huhhuuu

waaaaaaahhhh!!! vday!!! teringat balik kisah-kisah lalu, banyak nye perkara yang terjadi pada tanggal 14 Februari tahun 19xx sampai la ke tahun 20xx... nak aku share? takde masalah..

14 Februari, aku penah kasi perfume yang super mahal kat sorang minah yang aku penah minat dedulu.. time tu semua orang kena draft satu borang ala2 survey, dan kena buat dlm 50 copy, pastu kene cari 50 orang untuk menjawab survey2 tersebut.

kononnye time tu aku nak mintak dia jadi salah sorang orang yang jawab survey aku, so aku ajak dia jumpa. masa aku nak keluarkan dari beg tu, "SUPRISE!!" hadiah upenye yang keluar dari beg.. hahahahaaha~ kering tahap cipan gak gua time tu. gi mampos ah ape orang nak kata. time tu, minat punya pasal, sanggup je buat apa pun.. hahahaahahaha~

14 Februari juga, seseorang yang pernah bersama dengan aku dulu (tapi bukan couple), baek gilo ngan aku.. bleh tahan la gak kitorang menggedik bersama2 dulu. almost setiap hari gak la kitorang berjumpa.. ade je benda yang nak dibuat. tapi masa 14 Feb tu, dia ada bagitau kat aku, dia tak nak keluar malam tu, coz dia dah beli makanan kat DC (bebudak UITM shah alam tau la kat mana tu). So, ok je. aku lepak kat umah jelah.. Then, keesokannya baru aku dapat tau yang dia keluar dengan sesorang.. Well, this is life.. Aku doakan kebahagiaannya selalu.. good luck, b...itch. heheheehe...

14 Februari lagi, taknak cite sgt lah pasal yang ni.. cilaka nye pompuan. hahahahahahahaha~

14 Februari tahun ni.. jiwa aku kacau disebabkan terlalu banyak assignment, test, presentation, memang macam haram gak la... penuh jadual aku.. 12hb, 13hb, dua hari berturut2 aku tak tidur (LITERALLY) kerana menyiapkan CONVEYANCING... maka korang paham2 lah kalau dah 2 hari tak tidur. apa yang berlaku pada tanggal 14hb yang bangang tu? masa untuk Qada' balik semua masa2 aku yang dah terbuang. yeeehaaaa~~

14 februari akan datang? terpaksa la korang tunggu posting aku tahun depan plak. tengok macam mana.. ada perubahan drastik? tiada apa2 yang berlaku? dan berpunya? masih lagi teruna? We Will See~~~ daaa~~ =p

No comments: