:: TeRiMa KaSiH ::



Terima kasih buat Abang Nizam dan Kak Saadiah yang telah banyak membantu saya dalam perniagaan ini. Insyaallah, pada masa akan datang, akan lebih banyak kawan-kawan yang sudi untuk berniaga bersama-sama dengan saya. Buat mereka yang tertanya-tanya siapakah mereka ini, abang Nizam ialah leader SYNERGY group, bisnes yang saya sedang jalankan ini.. Pendapatan mereka sangat lumayan, tahyul jika anda tengok income statement mereka.. Tapi, jika anda ingin melihat contoh income statement yang masuk akal, ada kat bawah ni..


*click to enlarge*

JANGAN TAKUT untuk berjuang bersama-sama saya. Kita buat sama-sama, barulah dinamakan rakan niaga. hanya dengan berkata YA, anda mampu membuat perubahan dalam hidup anda. Tujuan saya buat bisnes ni BUKAN UNTUK MENJADI JUTAWAN, tetapi untuk mengubah hidup saya kearah yang lebih baik hendaknya Insyaallah.

JIKA BERMINAT untuk mengetahui bagaimana, bolehlah hubungi saya: 012-9285852 (ADAM SYNERGY)