:: QuIz AbOuT Me ::

Kat facebook aku ade bwat satu quiz pasal diri aku, sesape yg betul2 mengenali diri aku je bole dapat 100%. Buat masa sekarang, ada 20++ user yang dah amik quiz ni, tapi takde sorang pun yang dapat full marks!! hahaha... even adik aku pun dpt 37% je.. aduiyai.. btw, congrats kepada 2 orang top scorer setakat ini. tak lain tak bukan, follower blog aku ini sendiri, Ejie dan Afiq Jauhari!! yeyeh!! tahniah2!! kalian memang betol2 mengenali diriku ini.. hahahahaha~

kat bwh ni jawapan kepade soklan2 tu. kalo lepas ni ade org jwb dpt 100%, maknanya da tengok jawapan dari blog aku nie la ye.. hehehe~

1) Ape nickname yg budak2 selalu panggil aku kat court basketball?
a) adam fastbreak
b) adam rebound
c) adam caru
d) adam celak
e) adam kacak

J=D: dapat name sebab aku ske trash talk kat court basketball, celak a.k.a celake!! =p

2) Berapa tahun adam pernah tinggal di Kelantan?
a) 9 tahun
b) 10 tahun
c) 11 tahun
d) 12 tahun
e) adam budak KL dowh... mane main kelantan2 ni..

J=C: 11 tahun dowh.. lama gile!!

3) Ikan kesayangan yang aku bela dari dulu sampai sekarang ialah?
a) Oscar
b) Arowana
c) Toman Bunga
d) Ikan Laga Siam
e) Flowerhorn

J=B: Arowana.. keyword "dari dulu sampai skang".. arowana hidup lame beb, ramai jawab ikan laga siam.. come on la, ikan laga mane idup lebih dari setahun? hhaahaha..

4) Apakah aktiviti adam pada masa lapang?
a) study... sebab adam budak pandai..
b) makan.. sebab nafsu die macam setan
c) melankolik.. hahahaha~
d) merempit tak tentu hala dgn motor BEQ 5713
e) main gitar sambil merenung bulan...

J=E: ade aku cakap kat dlm blog ni, cube tengok post yg lama2 sket..

5) Ape nama teddybear yg ade atas katil adam?
a) Ciciko
b) Cinonet
c) Nanako
d) Maybelle
e) gile gay?

J=A: ciciko.. cinonet=kucing, Nanako=nasuha, maybelle=persona, gile gay? naaaa~

6) Ape kereta yg adam selalu drive untuk melepaskan tensi?
a) Honda CRV
b) Honda Accord 2.0
c) Mercedes
d) Persona SE
e) adam ade motor je, mane ade kete..

J=B: honda accord.. itu kereta rempit, nk bwk awek, gua bwk kereta lain beb.. hahaha~ keyword "drive", so, jawapan wajib la kereta, takkan motor plak.

7) Adam ade blog?
a) http://adamharris.friendster.com
b) http://unbeloveable.blogspot.com
c) http://unbelurveable.blogspot.com
d) http://loserinlife.wordpress.com
e) http://loserforlife.wordpress.com

J=C: reps ipsa loquitor...

8) Ape bakat terpendam adam yg korang rasa dia ada?
a) Bole bwat poem yg sweet gile babi tahap teruk nye.
b) Bole wheelie dan wekang motor dgn selambewr..
c) merenung bulan selama berjam2..
d) menengking orang yang takde bwat salah ape2..
e) adam seorang yg tak berbakat..

J=A: same gak, reps ipsa loquitor, pembaca blog ni mesti taw nye..

No comments: