:: kHaYaLaN ::

Hari ni hari Khamis, kelas pukul 4 cancel coz lecturer kena hendel kes kat mahkamah.. so aku naik office, lepak2 kat meja aku sambil layan lagu yg ade dalam laptop ni..

"hurm.. apa aku nak buat hari ni ea? kerja mcm bnyk, tp mcm ada something yang buatkan aku asyik berfikir je dari tadi..."

yang peliknya, aku pun tak tahu apa yang sedang aku fikirkan, ataupun, sebenarnya takde apa2 pun yang aku nak fikir.. jiwa terasa kosong sangat2 time ni.. boleh tahan la gak bosannya. kerja bertimbun2 kat atas meja ni, tapi aku buat bodo je. malas... nak hilangkan stress.



bosan.... orang pun takde dalam office ni.. mungkin sebab tu kot aku rasa kekosongan sangat2... takde kawan? takde teman? ahhh... pegi jahanam.. aku pun tak tahu nak cakap camne.

dah... aku nak hilangkan bosan dengan meniup buih belon, dapat free masa No Wine and Cheese aritu.. ade 3 botol.. kitorang gunakan untuk ilangkan stres... mungkin inilah masa yang sesuai untuk bermain dgn benda tu... hehehehe.. calloo~~~

No comments: